12 Ocak 2011 Çarşamba

İLK AŞK

Bugün, dersanede tenefüs zili çaldıktan sonra, çay içmek için kantine gittim.Her zamanki gibi cam bardakta, sağolsun abilerle muhabbeti ilerletince kıyak geçiyorlar bize.Çayımı alıp arka taraftaki boş masaya oturdum , manzarasıda fena değildir hani, ataevleri tepeden görürsün :)
Bir kaç dakika geçtikten sonra felsefeci geldi çay almak için, ayaküstü konuştuk biraz, sonra yan masaya geçti.Yanına bir kız oturdu.

KIZ: Hocam gece satta 5' e kadar uyuyamadım...

FELSEFECİ: Aaaaa neden ?

KIZ: Sanırım aşık oldum hocam, çok tuhaf bir şey uyuyamıyorum her an aklımda, peki siz hiç aşık oldunuz mu?

FELSEFECİ: Hayır.

KIZ: O zaman beni anlayamazsınız hocam.

Çok heyecanlıydı,mutluydu ve sevinçten gözlerinin içi gülüyordu, sanırım ilkti.İlk aşk ne güzel duygudur o. Onu öylesine heyecanlı görünce,o anda kim olursa olsun evet evet kim olursa olsun aşık olmak istedim.Nereye baksan onu görürsün,dinlediğin en anlamsız şarkıda bile hayat bulur.baktığın her tabelada onun ismini ararsın,çok ilginçtir ki hepte denk gelir:)Ama zordur aşk eeee ''ADI AŞK BU EZİYETİN'' diye boşuna söylememişler O kızı çok iyi anladım hemde çook.Beni lise yıllarıma götürdü...( mutlu olması dileğiyle )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder