3 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni şeyler söylemek lazım

Birileri gelir öyle ansızın girer ki hayatınıza,allak bullak olursunuz.Bende tam o moddayım şimdilerde :) Yıllardır fotoğraf çekiyorum, belki bahsetmemiş olabilirim ama fotoğraf çekmek müthiş keyif veriyor bana.Bu zamana karada hiç abartmıyorum 20.000 ile 30.000 arasında fotoğraf çekmişimdir. Gelelim asıl meseleye, kardeşim yıllardır çekiyoruz da ne oluyor! İnsanlar, aaaa ne kadar güzel çekiyorsun deyip geçiyorlardı ki birisi hariç''Katerina'' kendisi çek cumhuriyetinden :) Yaklaşık 2 yıl önce bulgaris'tan festivalinde çek cumhuriyetinden bir kaç kızla tanışmıştık. Onlardan biri de Kacke yani Katerina'nın arkadaşı.Bana geçen hafta bir haber geldi benden bahsetmiş bizim bir arkadaşa mesajlarında, arkadaşta anlamayınca bana döndü bu konu ile ilgili.Bende daha sonra Kacke ile konuştum nedir ne değildir diye :) O da arkadaşının benim fotoğraflarımı beğendiğinden bahsetti,sonrasında biz de Kate ile tanıştık ve her akşam yaklaşık 2-3 sat konuşuyoruz :) Farklı birisi şimdilik ama sonrasında neler olur bilemiyorum, beni heyecanlandırdığını söylemek isterim ;) şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder