15 Mart 2010 Pazartesi

10 dk tv molası...

Ders çalışmanın vermiş olduğu yorgunluk ve bitkinlikle kendi kedimi ödüllendirmek istedim istemez olaydım 10 dk tv molası...
ilk açılan kanal show tv tesadüf işte yemekteyiz programına denk geldik , zaten gündüz kuşağımızda faydalı denebilecek bir tek program yok malesef ülkemizde.İlginç olan hayatımda şu zamana dek gördüğüm belki de bundan sonra göremiyeceğim en salak , aptal ,sakar kadını gördüm kimse kızmasın bu benim düşüncem insan hayatında hiç mi yemek yapmaz, yapamaz be kardeşim :)
gördümde bu kadarınıda görebileceğimi tahmin etmemiştim, menü gayet güzel ve özenle seçilmiş hakkını yiyemem şimdi ama daha brokolinin piştiğini anlayamayan ay bu manratlar hazır doğranmış alınmamış ben nasıl doğrarım bilmiyorum ki... zaten 2 dk da bir annesini yardıma çağırıp durdu bari insan öncesinde prova yapar malzemeleri de akşamdan hazırlatmış bir elde de telefon abla bu nasıl olacaktı olmuyor:)) Etimek tatlısının muhallebisine 8 bardak şeker kattı ben daha sana ne diyeyim bilmiyorum ki yarışma bu ya oldu olacak bir restorandan 5 kişilik menü söyleseydin şaka gibi yaa :)
acırım acırım da sana değil vermiş olduğum molama yanarım kendimi böylesine mükafatlandırdığıma acırım :)

(NOT:14 YIL MUTFAĞA GİRMEMİŞ HANIM EFENDİ EVDE TEMİZLİK İŞLERİNE BAKIYORMUŞ...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder